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カスタマーエクスペリエンス (CX)・デザイン

革新的なブランドエクスペリエンスを通して、カスタマーとブランド間の信頼関係を構築する

カスタマーエクスペリエンス (CX)・デザイン部門で重要な立ち位置を獲得する

企業は、迅速なビジネスイノベーションのために新しいアプローチを採用する必要があります。カスタマーエクスペリエンスの成功には、アジャイルやデータに基づいてインパクトを与え、カスタマーに対して十分に理解したうえで開発を行わなければなりません。また、ブランドの目的をカスタマーのニーズに結び付ける必要があります。このようなアプローチを通してカスタマーに対する理解をダイナミックな製品に転換できる組織は、カスタマーとともに成功を収められるでしょう。

強み

我々の取り組み方

CX Strategy & Transformation Programs

We align our clients’ organization and products to the patterns of their customers and employees to deliver customer experience transformation. 

People in a crosswalk
Product, System & Service Design

Our prototype-led design approach drives exceptional product performance. It connects what customers use to our clients’ business process. 

Branded Content

Our digital content expertise can drive engagement across multiple brand channels. We’re specialists in working internally or externally for an organization to drive behaviors and brand loyalty. 

Digital Product Innovation (DPI)

We’ve developed a unique agile innovation approach to create new, digitally driven products that will delight your customers and drive business performance. Our model enables clients to rapidly build lean teams to validate emerging business ideas.

 

Cognitive Experiences

We can harness the potential of artificial intelligence platforms to create innovative experiences that shape the future of brand interaction. 

A person using a digital wayfinding map.
Connected Environments

We create the ideas and build the physical spaces that can merge physical and digital in the customer journey. These skills have been applied to retail stores, car dealerships and event spaces.

 

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Anthony Yell
North America
Anthony Yell
Chief Creative Officer
Fura Johannesdottir
EMEA & APAC
Fura Johannesdottir
Chief Design Officer